הגדרות לאנשים עם מוגבלויות

ישראל הפקות
     



מפרסמים חדשים בפורטל


ישראל הפקות

כבר שנים רבות חברת "ישראל הפקות" מובילה בתעשיית האירועים (event-industry) ובתחום של ארגון החתונות, השמחות והאירועים המשפחתיים, העסקיים והבידוריים ברמות שונות של מורכבות. בחברת "ישראל הפקות" תמצאו גישה אישית ורעיונות יצירתיים לארגון של חתונה, בר/בת מצווה או מסיבה עסקית בישראל.

נעזור לכם לבחור את אולם האירועים, דיג'יי מקצועי (Dj), מנחה (Mc), או טמדה. אנו מציעים מגוון מופעים אקסקלוסיביים, אשר מסוגלים להרשים אפילו את הקהל התובעני ביותר: זמרים ידועים, להקות ומוזיקאים לחתונה, קרנבל ברזילאי, ריקודי בטן, להקות ריקוד ומופעי ריקוד, כנרים, המופע "קליאופטרה", אנסטסיה קוזאקובה, מבצעי מוזיקת פופ ישראלית ומוזיקה מזרחית, Aluminium show ודברים רבים אחרים.

מלבד כל אלה נספק לכם סאונד ותאורה מצוינים, אשר מהווים ערובה להצלחתו של כל אירוע. ציוד מוזיקלי מקצועי, השכרת סאונד ותאורה, השכרת פודיומים ובמות, ריצפת לדים, מסכי LED של 3X4 מטר לשידור ישיר של הערב, מגברי קול וציוד וידאו – חברת "ישראל הפקות" תדאג להכל.

הצוות של "ישראל הפקות" הינו צוות קוסמים! סוד הקסם הוא פשוט – אנשי החברה הם מומחים ברמה גבוהה ובעלי ניסיון רב בתחום תעשיית הבידור וארגון החתונות, אשר מסוגלים להציע רעיונות מקוריים, תסריטים אקסקלוסיביים ושרותי חתונה מובחרים באיכות מעולה.

קל לארגן חתונה, בר/בת מצווה או מסיבה עסקית ברמה גבוהה, אם המשימה מופקדת בידי המקצוענים! אפקטים מיוחדים ואטרקציות מבית "ישראל הפקות" יהפכו את האירוע שלכם למופע קסום. מחולל עשן כבד, אש מרקדת, זיקוקין, בלונים, מופע בועות סבון, מופע לייזר, תותח קונפטי, מזרקות שוקולד, מכונת שלג, מופע פירוטכני, פרפרים חיים – וזה עוד לא הרשימה המלאה של מה שאנחנו יכולים להציע!

המגוון הרחב של השרותים שלנו כולל עיצוב מקצועי של האולמות ותפאורת הבמות. הפרחים החיים הריחניים, האור החם והרך של הנרות, הפסלים האלגנטיים ופסלי הקרח יסופקו על-ידינו לערבים מעודנים ביותר בלבד!

חברת "ישראל הפקות" תמיד מוכנה לתמוך ולממש את ההצעות והרעיונות הנועזים ביותר שלכם!









(11 הצבעות)
קבל את קוד הדירוג

 
הצג כל הסקירות [0]

תגיות: ארגון חגיגות בישראל, עיצוב אירועים בישראל, השכרת ציוד בישראל, תקליטן בישראל, מוביל בישראל, חתונות בישראל
סיווג

המומלצים


 
 
אהבה מפה לאוזן - אתר הכרויות ישראלי  
 
 




המומלצים




הצגות ילדים BRAVO!





קופת הכרטיסים !BRAVO