הגדרות לאנשים עם מוגבלויות

ריהוט איטלקי. חנות רהיטים באשדוד. חנות רהיטים בתל אביב "מוביליה".
     



מפרסמים חדשים בפורטל


ריהוט איטלקי. חנות רהיטים באשדוד. חנות רהיטים בתל אביב "מוביליה".

חנות רהיטים באשדוד. חנות רהיטים בתל אביב "מוביליה". ריהוט איטלקי.

 

רהיטי מוביליה היא החברה המובילה בישראל בשיווק ריהוט איטלקי איכותי. החברה נוסדה בשנת 1963 על ידי ריימונד אילוז, והינה עסק משפחתי המתמקד ביבוא רהיטי איכות מאירופה בכלל, ומאיטליה בפרט. כל מוצרי מוביליה מגיעים עם אחריות מלאה, והשירות כולל הובלה והרכבה בכל מקום בארץ על ידי צוות מקצועי.

 

לצד יבוא אישי של מוצרי ריהוט ועיצוב ממיטב החברות באיטליה, החברה מלווה את הלקוח בייעוץ ראשוני ומאפשרת לו שקט נפשי בביצוע כל רכישה. לקוחות מוביליה נהנים מיותר מ-50 שנות מוניטין באיכות ובשירות ללא פשרות, לצד אפשרות עבודה משותפת עם אדריכלים ומעצבים בעת הצורך.

לפריטי הריהוט יש משמעות מכרעת בקביעת הסגנון, האופי והאווירה בכל חלל וחדר. המראה שלהם נותן את הטון בעיצוב החלל, ואילו הנוחות, הפונקציונליות והאיכות מבטיחות הנאה מהשימוש בהם לאורך שנים רבות. 

 

חברת רהיטי מוביליה מזמינה אתכם להיכנס לעולם של ריהוט איטלקי ואירופאי יפהפה ומובחר, לעיצוב הבית עליו תמיד חלמתם. מזה כ-50 שנה מתמחה החברה בשיווק רהיטים איכותיים במגוון סגנונות, המיובאים לארץ על ידה מעשרות יצרנים מובילים באירופה בכלל ובאיטליה בפרט. הקטלוג של מוביליה מציג מבחר רב, אך כל אחד מהפריטים המופיעים בו נבחר על ידינו בתשומת לב רבה, תוך בחינה מדוקדקת של רמת הגימור, הקפדה על איכות חומרי הגלם, הבטיחות והנוחות וניסיון למצוא עבורכם פריטי ריהוט מרשימים ומיוחדים בעיצובם, שאי אפשר שלא להבחין בהם. 

 

 באולם התצוגה הגדול של החברה, הנמצא באשדוד, ניתן להתרשם ממגוון עצום של רהיטים באיכות מעולה ובעיצוב מרהיב, המיובאים מ-30 יצרנים מובילים מאיטליה. התצוגה כוללת מבחר גדול של חדרי שינהמערכות קירמזנוניםפינות אוכל ומערכות ישיבה וכן פרטי ריהוט משלים בסגנונות שונים - אולטרה מודרני, מודרני, קלאסי ועתיק.

 

נשמח לייעץ ולסייע בבחירת הריהוט המתאים לכל סגנון ומטרה.









קבל את קוד הדירוג

 
הצג כל הסקירות [0]

תגיות: ריהוט איטלקי, חנות רהיטים באשדוד, חנות רהיטים בתל אביב, חדרי שינה, מערכות קיר, מזנונים, פינות אוכל, מערכות ישיבה
המומלצים


 
 
אהבה מפה לאוזן - אתר הכרויות ישראלי  
 
 




המומלצים




הצגות ילדים BRAVO!





קופת הכרטיסים !BRAVO