סלון כלות 'תחרה' – החלומות שלכם מתגשמים!


סלון כלות 'תחרה' – החלומות שלכן מתגשמים!

סטודיו לשמלות כלה ושמלות ערב 'תחרה' בישראל מזמין אתכן למפגש עם שמלת החלומות שלכן. הסלון שלנו עובד ועמל על מנת ליצור את הדמות המיוחדת והייחודית של האישה החשובה ביותר באירוע החתונה. המטרה העיקרית שלנו – לעזור לכלה להיראות יפיפייה ביום חתונתה, ולהיות מאושרת וחסרת דאגות.

גם אם בחיי היומיום אתן מעדיפות סגנון דמוקרטי, ביום מיוחד תרשו לעצמכם לפרוח בשמלת כלה אמיתית. אנו נדאג לכך שתרגישו בטוחות בעצמכן במראה הכובש והמשגע שאנו נגבש עבורכן באמצעות המומחים בסלון שלנו. ניתן להשיג זאת על ידי שלושה עקרונות בסיסיים, שכבר עשו לנו שם ועוזרים לנו לשמור עליו:

הסטודיו מציע אך ורק שמלות ייחודיות שלנו
הגישה שלנו ליצירת המראה של הכלה הינו אינדיווידואלי ביותר
גם אם תקציב החתונה מוגבל, אנו נצליח להציע לכלה את המראה הראוי לטעמה הטוב.

העיצובים של שמלות הכלה והערב מתאימים לטעם המעודן ביותר, ומעוצבים במגוון סגנונות. אך האיכות של השמלות – החיוט האלגנטי, הבדים המשובחים והגימור היוקרתי, כל זה מדבר בעד עצמו, וניתן לחוש זאת כבר במדידה הראשונה. העובדים האדיבים שלנו ידאגו לכך, שהשמלה תדגיש את הקימורים שלכן, ולא תדגיש את ההיבטים של הגזרה שלכן שאתן מעדיפות להסתיר.

המגוון הרחב של הסגנונות, מקלאסי ועד מודרני, יעזור לכן לבחור את שמלת החלומות שלכן. המגוון הרחב של בדים – משי אורגנזה, טפטה, קרפ, גיפור, תחרה עדינה – ששומרים היטב את צורתם ומתאימים עצמם לגזרה, כל זה מאפשר לשמלות שלנו להיות מחמיאות ביותר ולהתאים לכל אחת.
כל מידות השמלות מאפשרות לכלה לבחור את השמלה הנוחה ביותר, בכדי שביום הגדול לא יהיה צורך לחשוב על מורכבות השמלה. הרי לשמלת כלה איכותית יש המון סודות, שרק אנשי מקצוע אמיתיים מודעים לקיומם. אנו מבטיחים לכן שהמחוך והחצאית הגדולה עם חצאית הקרינולינה או בעלת גלים על גבי גלים של בד לא יגרמו לכן לאי נוחות, אלא רק יאפשרו לכן להיראות מושלם ביום הקסום ביותר של חייכן.
עיצוב שמלות הכלה בסטודיו שלנו מבוסס על היחס האופטימאלי שבין סגנון מפואר וחסר מעצורים עם מתינות סבירה של שאר המרכיבים. כמובן שתצטרכו למדוד כמה וכמה דגמים, אך תהיו בטוחות שתוכלו למצוא את השמלה שתעזור לכן לבטא את עצמכן ואת הטעם שלכן ולהלהיב את האורחים שלכן.




העצמאות 40
יהוד




Attn:

ph: 077-5253885
fax:
cell: 052-6238353









Print Page

מדריך עסקים בישראל. פרסום מפה לאוזן - מפהלאוזן.co.il. / https://mipeleozen.co.il/view.php?id=328