הגדרות לאנשים עם מוגבלויות

דף הבית | רפואה ובריאות | אביזרי שיקום | מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, גמילה מסמים, גמילה מסמים קלים, גמילה מסמים קשים, גמילה מאלכוהול
     



מפרסמים חדשים בפורטל


מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, גמילה מסמים, גמילה מסמים קלים, גמילה מסמים קשים, גמילה מאלכוהול

ליווי בגמילה - מרכז גמילה מסמים ואלכוהול

אנחנו חיים במציאות חיים מלחיצה וסוערת יותר מאי פעם. כתוצאה מכך, רבים בחברה הישראלית מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות אישיות או פסיכולוגיות שונות. מנגד ישנם הסמים שהם כל כך נגישים, כתוצאה מכך ההתמכרות הופכת להיות קלה מאוד ורבים נתפסים למעגל לעיתים כמעט מבלי משים. 

 

רק שאכטה אחת ודי...

כמו בכל התמכרות שאנחנו מכירים, גם כאן זה מתחיל רק 'בקטנה'. לעיתים זה נובע מתוך סקרנות או משעמום כאשר הצעיר מבקש 'רק' לבדוק מה זה. אך האמת היא שברוב המקרים זה קורה כאשר אדם מוצא את עצמו מתמודד עם מצוקה או כאב נפשי והוא מתקשה להתמודד עם המציאות. מהר מאוד הוא מגלה כי הסם כביכול פותר עבורו את הבעיות והוא מצליח להירגע. כמובן שהפתרון ממשיך להיות יעיל רק עד הפעם הבאה.

כי הסמים למעשה משפיעים על מצב התודעה של האדם שפתאום רואה ותופס את המציאות בצורה שונה והרבה יותר נסבלת ואפשרית. בשלבים הראשונים של ההתמכרות נראה כי אכן הנה נמצא הפתרון המהיר והיעיל לכל בעיות החיים. הבעיה הקשה היא שבדרך כלל ההתמכרות מחריפה ועולה רמה. זה מתחיל אמנם עם שימוש קל אך עם הזמן זה עובר לשימוש קבוע כאשר בהמשך ההתמכרות הופכת לתלות בסם. כאשר המעשן נמצא שם, כבר נראה לו כי אין מוצא. למעשה ניתן להגדיר בשלב זה את ההתמכרות למחלה ממש.

 

יש מוצא!

הנושא של גמילה מסמים הוא סיפור הרבה יותר מורכב מההתמכרות המהירה. כי כמו בכל תחום, לתקן הרבה יותר קשה מלקלקל...

אך אנחנו כאן כדי לספר לכם כי יש מה לעשות וישנה דרך להיגמל. עם עזרה מקצועית יכול כל מכור להפוך מנשלט ע"י הסם לשולט על הסם.

 

גמילה פרטית בדיסקרטיות מוחלטת!

אנחנו מציעים גמילה מסמים קלים, גמילה מסמים קשים וגם גמילה מאלכוהול ומכל מה שלמעשה מצליח להשתלט עלינו ולשבש את מהלך החיים.

לתמיכה וייעוץ ראשוני ניתן להתקשר בכל שעות היממה - ייעוץ ללא התחייבות חינם.

אז גם אם נראה לכם שאין מוצא- פנו אלינו. 

תנו לעצמכם את הצ'אנס, כי זה אפשרי!









(2 הצבעות)
קבל את קוד הדירוג

 
הצג כל הסקירות [0]

תגיות: גמילה מסמים ואלכוהול, גמילה מסמים, גמילה מאלכוהול, גמילה, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, מרכז גמילה, מרכ
המומלצים


 
 
אהבה מפה לאוזן - אתר הכרויות ישראלי  
 
 




המומלצים




הצגות ילדים BRAVO!





קופת הכרטיסים !BRAVO