הגדרות לאנשים עם מוגבלויות

דף הבית | רפואה ובריאות | מרפאות שיניים | ד"ר עמאשה חוסאם. רופא שיניים בראשון לציון. השתלת שיניים במרכז הארץ. רפואת שיניים אסתטית.
     



מפרסמים חדשים בפורטל


ד"ר עמאשה חוסאם. רופא שיניים בראשון לציון. השתלת שיניים במרכז הארץ. רפואת שיניים אסתטית.

אתם אנשים עסוקים שמעדיפים לטפל בשיניים ביום מנוחה או אחרי העבודה? אינכם אוהבים לבזבז זמן, וברצונכם להתקין שתלים תוך 24 שעות? אולי אתם סובלים מכאב שיניים פתאומי באמצע הלילה ומחפשים רופא שיניים טוב שאינו ישן באותו הרגע? 

מרפאת שיניים בראשל"צ פועלת 24 שעות ביממה!

פנו למרפאת השיניים בראשון לציון בהנהלת ד"ר עמאשה חוסאם. במרפאת שיניים זו תוכלו לפתור במהירות ובקלות את כל בעיות השיניים שיתעוררו: תוכלו לקבל טיפול בעששת ופולפיטיס (דלקת במוך השן), טיפול בחניכיים, הלבנת שיניים, התקנת שתלים.

לשירותכם:

רפואת שיניים דחופה – 24 שעות ביממה!

טיפולי שיניים שוטפים וטיפולים כירורגיים

- רפואת שיניים אסתטית

טיפול בדלקות חניכיים

- הלבנת שיניים בשיטות עדינות

התקנת שתלי שיניים תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות


רופא שיניים ד"ר עמאשה חוסאם בראשון לציון מטפל במבוגרים וגם בילדים. ילדכם מחזיק בלחי ובוכה מכאב? עליכם להגיע מיד למרפאת שינייםרפואת שיניים איכותית לילדים מבטיחה את בריאות השיניים והחניכיים של ילדכם. וללא כאבים!

 

אתם גם חוששים מהכאבים, ולכן נמנעים מהביקור אצל רופא שיניים? בואו לקליניקת השיניים בראשל"צ ותגלו כי ניתן לטפל בשיניים בקלות! גישה אישית לכל לקוח ובחירה קפדנית של אמצעי הרדמה מבטיחות העדר כאבים במהלך כל הטיפול.

 

לרופא השיניים עמאשה חוסאם בראשל"צ יש מוניטין של רופא אמין והוגן. מקצועיות ברמה גבוהה ויחס אישי ללקוח, טיפול עם תוצאות מעולות ואחריות לאיכות – אלה יתרונות הקליניקה שאין לערער עליהם, ואשר מאפשרים ללקוחות להמליץ על שירותיה בתחום רפואת שיניים לחברים וקרובי משפחה.









קבל את קוד הדירוג

 
הצג כל הסקירות [0]

תגיות: רופא שיניים בראשון לציון, השתלת שיניים במרכז, השתלת שיניים ראשון לציון, רפואת שיניים אסתטית, סתימות
המומלצים


 
 
אהבה מפה לאוזן - אתר הכרויות ישראלי  
 
 




המומלצים




הצגות ילדים BRAVO!





קופת הכרטיסים !BRAVO